Ziggo Sport 14 Ziggo Sport 14

Klantenservice

Veelgestelde vragen

 

1. Ik heb een Ziggo Sport Totaal Go abonnement en het lukt mij niet om in te loggen op de app. Er staat dat ik een gebruikersnaam of klantnummer moet invullen.

Let goed op dat je de Ziggo Sport Totaal Go app download en niet Ziggo Go. Je logt namelijk in met een e-mailadres en wachtwoord.

2. Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Hoe het abonnement stopgezet kan worden ligt aan de manier waarop het abonnement is afgesloten:

A) Het abonnement is afgesloten via iTunes/Google Play. Dat betekent dat het ook alleen daar kan worden stopgezet. Je gaat dan in iTunes naar jouw account > Abonnementen en zet het abonnement daar stop. Via Google Play kan dit door in de Google Play Store in het menu te kiezen voor Abonnementen en daar het abonnement te annuleren.

B) Het abonnement is afgesloten met een iDeal of creditcard betaling via onze website. Je kan het abonnement dan stopzetten door in te loggen op http://go.ziggosporttotaal.nl en daar bij Mijn Account het abonnement stop te zetten.

C) Het abonnement is afgesloten via mijn televisieprovider. Neem dan contact op met jouw televisieprovider om het abonnement op Ziggo Sport Totaal stop te zetten.

3. Als ik inlog staat er dat ik een abonnement moet afsluiten, maar die heb ik al. Wat nu?

Dit kan verschillende redenen hebben, afhankelijk van de manier waarop het abonnement is afgesloten:

A) Je hebt een abonnement afgesloten via iTunes/Google Play. Waarschijnlijk is het abonnement niet goed gekoppeld aan jouw account. Je kan in de app op het apparaat waarmee je het abonnement afsloot inloggen en onder ‘Tv Kijken’ klikken op het maandbedrag van 9,99. Daar kies je voor Herstel abonnement waarna het abonnement zich aan jouw account koppelt.

B) Je hebt een abonnement afgesloten via onze website en betaalt met iDeal/Creditcard. Als je na het opnieuw inloggen de melding krijgt geen abonnement te hebben is de kans groot dat het abonnement op een ander e-mailadres is afgesloten.

C) Je hebt een abonnement op Ziggo Sport Totaal via jouw televisieprovider. Let dan goed op dat je inlogt door bij Selecteer een provider (website) te kiezen voor jouw provider of door in de app voor het logo van jouw provider te kiezen. Je logt dan in met de gegevens van jouw provider, niet met een eigen aangemaakt account*.

*Ben je klant bij KPN, Telfort of XS4all dan moet je eerst een account aanmaken via http://go.ziggosporttotaal.nl > Selecteer een provider > Inloggen. Je volgt dan de stappen op de website van jouw provider zodat er een abonnement aan jouw account wordt gekoppeld.

4. Ik probeer in te loggen maar ik weet mijn gebruikersnaam niet

Je hebt bij een Ziggo Sport Totaal Go maandabonnement geen gebruikersnaam. Let goed op dat je de Ziggo Sport Totaal Go app download en niet Ziggo Go. Deze laatste is een app voor Ziggo klanten en kan je dus niet gebruiken.

5. Ik wil op mijn tablet/smartphone de zenders bekijken, maar krijg de melding dat mijn apparaat niet up to date is of dat ik niet de juiste versie heb. Wat moet ik nu doen?

Op de tablet en smartphone kan je alleen de Ziggo Sport Totaal Go app gebruiken. Het is niet mogelijk in de internetbrowser de zenders/wedstrijden te bekijken.

6. Als ik mijn wachtwoord opvraag komt er geen e-mail binnen

Via https://go.ziggosporttotaal.nl/user/lostPassword kan je een nieuw wachtwoord opvragen. Komt er geen e-mail binnen dan is jouw e-mailadres bij ons niet bekend.

7. Ik heb een Pay Per View wedstrijd besteld en kom na het klikken weer op de bestelpagina

Dit betekent dat je niet bent ingelogd. Als je op die pagina inlogt kom je bij de bestelde stream terecht. Werkt dat niet dan kan je na het inloggen onder ‘Mijn Account’ de bestelling terugvinden.

Geen antwoord op jouw vraag? Stel jouw vraag dan via www.facebook.com/ziggosport of www.twitter.com/ziggosport.